اسپری تاخیری
نوشته شده توسط : سمانه

خرید اینترنتی اسپری تاخیری، اسپری تاخیری محصولی جدید برای افزایش حس جنسی آقایان معمولا برای افرادی که زود انزالی دارند خرید اسپری تاخیری بسیار کاربردی و مفید می باشد چراکه به کمک آن میتوانند حس خوبی را تجربه کنند. بسیاری از آقایان به دلیل نیاز جنسی خود همیشه مشکلات زود انزالی دارند که این مشکل باعث شده بود تا اعتماد به نفس آنها کاهش پیدا کند. برای همین منظور در فروشگاه کدکس بهترین اسپری تاخیری را در اختیار شما قرار دادیم تا دیگر در هنگام رابطه جنسی بتوانید نهایت لذت را تجربه کنید.

اسپری تاخیری چیست؟

اسپری تاخیری نوعی بی حس کننده با درصد خلوص پایین است که توسط متخصص آزمایشگاهی زیر نظر دکتر متخصص ساخته و تولید میشود و پس از تست و خطا این محصول زیر نظر وزارت بهداشت کشور تایید و با بسته بندی های مختلف روانه بازار می شود. این محصولات به حالت پاف یا پاششی عمل می کنند و پس از پاشش به ناحیه تناسلی باعث می شود تا همان نقطه مشخص بی حس شده و این مورد باعث دیر انزالی شده و زمان رابطه نیز چند برابر میشود.

نحوه استفاده از اسپری تاخیری

از آنجایی که بسیاری از افراد نوع مصرف این محصولات را نمی دانند لازم است از نحوه استفاده آن را شرح دهیم. ابتدا مقداری ناحیه تناسلی خود را مرطوب نمایید و سپس یک الی دو پاف اسپری تاخیری به ناحیه مورد نظر بپاشید و سپس ۱۰ الی ۱۵ دقیق صبر کنید. حالا ناحیه مورد نظر را بشویید و رابطه خودتان را آغاز نمایید. همچنین برای لذت بیشتر میتوانید دو پاف از اسپری را بر روی سطح بیضه های خود بپاشید و مقداری صبر کنید سپس شروع به رابطه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: